Експерт
“Връзки с обществеността”
Извлечение от устройствен правилник на областните администрации
Чл. 76. Служителят за връзки с обществеността:
1. организира и осъществява връзките на областния управител с обществеността;
2. отговаря за представянето на решенията на областния управител и за довеждането им до знанието на обществеността;
3. осигурява информация относно обществените ангажименти и публичните изяви на областния управител;
4. планира и осъществява връзките на областния управител със средствата за масово осведомяване;
5. координира отразяването на изявите на областния управител, на заместник областните управители и на служителите на областната администрация в средствата за масово осведомяване;
6. координира организирането на семинари, дискусии и кръгли маси;
7. организира постъпването на информация в интернет страницата на областната администрация;
8. предоставя информация на дирекция “Връзки с обществеността и протокол” на Министерството на държавната администрация и административната реформа и на дирекция “Правителствена информационна служба” на Министерския съвет.